Contact & Info
Kom in contact.
FAQ.
Wat houdt Hi-Fi voorbereiding in?

Kan een andere afmeting of kleur ook?
Hoe lang duurt het voordat mijn kast klaar is?
Is het meubel al helemaal gemonteerd?
De meubels die wij maken worden volledig in elkaar gezet door professionals. Daar heb jij geen omkijken naar. Gemak dient de mens!
Wat voor materiaal wordt gebruikt voor de kasten?
Wie is Naboo-interieur?
Heb je vragen of wil je meer weten neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Maken jullie ook kasten in verstek?




Kan ik ook langskomen in de showroom?
Wat houdt TV voorbereiding in?

Wat zijn de transport- en montagekosten?
Waarom duurt het leveren 9 weken?
1: Tekenen
We zetten al jouw wensen op een technische tekening. Zo weet de meubelmaker precies wat jij mooi vind.
2: Materiaal voorbereiden
De meubelmaker weet wat hij moet maken en bereidt al zijn materialen voor. Denk bijvoorbeeld aan het zagen en frezen van het hout en het instellen van de moderne machines.
3: Meubel voormonteren
Als alle onderdelen gemaakt zijn word het meubel in-elkaar gezet. Dit doen we om te controleren of alles mooi past.
4: Lakwerk voorbereiden
Zodra alle delen goedgekeurd zijn demonteren we weer alles. De losse onderdelen worden geschuurd en voorbereid op hun laklaag.
5: Lakwerk aanbrengen
Door onze uitgebreide voorbereiding kunnen we delen voorzien van mooie, egale lagen lak.
6: Rusten
Om een mooie harde, stevige laklaag te krijgen laten we de lak uitharden, ‘rusten’ in speciale warmtekamers.
7: Polijsten
Voor het polijsten van de hoogglans delen op jouw meubel stropen we onze mouwtjes omhoog. Dit is ouderwets handwerk waar alleen tijd en geduld het verschil maken.
8: Monteren
Zodra alle onderdelen gelakt zijn is het tijd om alles weer te monteren tot één stevig geheel.
9: Afstellen
Zodra de kleppen, deuren en lades gemonteerd zijn stellen we deze tot alles mooi loopt en aansluit.
10: Controle
Bij elke stap checken we op de kwaliteit. Bij deze controle checken we nog een keer extra om zeker te weten dat jij straks meer dan tevreden bent.
10: Verpakken
Jouw meubel is mooi en dat moet zo blijven. Daarom verpakken we hem in een stevige doos met zachte folie en schuim.
11: Transport
De kast is nu klaar om naar jou gebracht te worden.
Wil je meer weten over onze stappen of heb je een goede tip? Laat het ons weten via het contactformulier.
Hebben jullie ook een outlet?
Is er ook een catalogus beschikbaar?
Hebben jullie ook kasten op een frame?

Gebruiken jullie alleen MDF?
Worden alle meubels gelakt?
Algemeen.
Over ontwerpjouwkast.nl
Onze winkel is 365 dagen per jaar en 24 uur per dag geopend. Daarnaast kun je altijd bij onze Klantenservice terecht.
Alle meubels worden gemaakt door naboo interieur en hebben volledige fabrieksgarantie.
Service en contact.
Contactgegevens
E-mail:
klantenservice@ontwerpjouwkast.nl
Telefoon:
06 19518651
Postadres:
Naboo interieur
Schiehavenkade 442
3024 EZ, Rotterdam
Afhaalmagazijn:
Anthonetta Kuijlstraat 47, Rotterdam
IBAN: NL07 INGB 0006 0607 45
Kvk: 52533697
Ondernemingsvorm: VOF
BTW nummer: NL8504.88.291B01
Suggesties en klachten.
We doen ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht over een product of dienstverlening, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Je krijgt van ons een Ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie op je bericht. Een klachtenbrief kun je sturen naar:
Ontwerpjouwkast.nl
Afdeling klantenbeheer
Schiehavenkade 442
3024 EZ Rotterdam
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Betalen en geldzaken.
iDEAL
Met iDEAL kan je betalen via je eigen bank. Je rekent af via je vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je hiervoor hoeft aan te melden.
Zo werkt het:
Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ING, Rabobank, ABN Amro, SNS Bank, SNS Regio Bank, Friesland Bank, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers, dan kun je gebruik maken van iDEAL.
– Je plaatst je bestelling in je winkelwagentje.
– Je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
– Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat.
– Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling.
Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Ontwerpjouwkast.nl krijgt dan een bericht dat de bestelling is betaald.
Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling.
LET OP! Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om je bestelling af te ronden!
Overboeking
Je kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL07 INGB 0006 0607 45 t.n.v. Naboo interieur te Rotterdam onder vermelding van je bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.
Betaalkosten
iDEAL: Voor deze betaalmethode worden geen kosten in rekening gebracht.
Bancontact: Voor deze betaalmethode worden geen kosten in rekening gebracht.
Afterpay: Voor deze betaalmethode worden geen kosten in rekening gebracht.
Paypal: Voor deze betaalmethode worden geen kosten in rekening gebracht.
Overboeking: Voor deze betaalmethode worden geen kosten in rekening gebracht.
Btw
Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Bestellen.
– Kies het type kast.
– Kies de afmetingen.
– Selecteer de kleur en de afwerking.
– Kies de indeling per vak.
– Kies overige opties.
> Plaats het gewenste artikel in je winkelwagentje
Ben je klaar met winkelen?
Klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ om verder te gaan met je bestelling.
Persoonlijke gegevens opgeven
Om je bestelling te kunnen verwerken vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
Betaalwijze kiezen
Kies op welke manier je wilt betalen.
Bestelling afronden
Heb je alles ingevuld, klik je op de knop ‘bestelling afronden’, waarna je een bevestiging van je bestelling ziet. Deze krijg je ook opgestuurd via je e-mail.
Kast niet gevonden?
Gebruik het contactformulier als je jouw droomkast niet kan vinden. De afdeling klantenservice neemt dan contact met je op.
Order informatie
Je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling te zien. Deze krijg je ook opgestuurd via je e-mail.
Verzending.
Levertijden
Ontwerpjouwkast.nl maakt alle meubels op aanvraag. Dat betekent dat we geen meubels op voorraad hebben. Het betekent ook dat jouw meubel uniek is. De wettelijke levertermijn bedraagt 30 dagen. Gezien al onze producten maatwerk zijn houden we een verwachte maximum levertijd van 9 weken aan. Dit is een verwachte levertijd van het product. Indien een product een langere levertijd heeft dan is aangegeven op de website, word je hiervan op de hoogte gehouden.
Verzendwijze
De verzending van de pakketten wordt verzorgd door ‘Trans-Mission’. Dit bedrijf is specialist in het schadevrij versturen van grote onderdelen.
Van het transport ontvangt u géén ‘track & trace’ code.
Ander afleveradres
Tijdens het invoeren van je gegevens bij het bestellen kan je voor een afwijkend bezorgadres kiezen.
Afhalen
Afhalen is alleen mogelijk na een afhaalbevestiging.
Niet thuis bij afleveren
We maken met u van te voren een afspraak voor het moment van leveren. Indien je niet thuis bent bij aflevering, vervalt het aanbod van gratis levering. Het bezorgen kost dan 70 euro.
Verzendkosten
Bij Ontwerpjouwkast.nl rekenen we geen bezorgkosten binnen Nederland. Het meubel brengen we kosteloos tot aan de voordeur.
Retourneren.
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst met betrekking tot montage te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de dienst heeft gekocht. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (Download hier), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Alle meubels in onze webshop zijn maatwerkproducten. Dat betekent dat we het meubel maken volgens de door jou opgegeven specificaties. Het herroepingsrecht is daarom hierop niet van toepassing. Neem altijd contact met ons op als je ergens niet tevreden over bent. Dit kan via ons contactformulier op de contactpagina.
RETOURADRES
Naboo interieur
Schiehavenkade 442
3024 EZ, Rotterdam
Geschillen
“Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”
Garantie en defecten.
Wettelijke garantie
Wanneer je een product bij ons koopt heb je te allen tijde, mits je het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan je verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover je nakomen. We verzoeken je zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na je mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij je de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden.
Aanvullende fabrieksgarantie
Op sommige van onze producten geven we extra garantie. Wil je meer informatie over deze garantie en wat deze inhoudt stuur ons dan een mail en wij laten je dan per omgaand weten welke aanvullende garantie er is.
Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover je moeten nakomen, zoals hierboven beschreven. Wij raden je daarom te alle tijde aan in het geval van een gebrek eerst met ons contact op te nemen. Wij zorgen ervoor dat de reparatie van het product op de juiste manier verloopt. Het is belangrijk om een defect z.s.m. aan ons te melden.
Stappenplan
Wil je aanspraak maken op de garantieregeling? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij de garantieaanvraag zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Meld bij onze klantenservice dat je een artikel hebt dat in aanmerking komt voor garantieregeling.
2. Je ontvangt via e-mail een aanvraagformulier.
3. Wij onderzoeken je klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
Wil je een artikel ruilen of retourneren? Lees dan eerst Retourneren.